2010. augusztus 28., szombat

Négy hét

, igen már csak ennyi van vissza életem legnagyobb megmérettetéséig. Remélem sikerülni fog a 42195 méter teljesítése és a célba érkezést sírás nélkül ki fogom bírni. Na igen szép lenne, ha csak a könnyeimmel kellene küzdenem abban a pillanatban. De addig még előttem van az egy hét múlva esedékes Nike félmaraton, ahol igazán lesz lehetőségem felmérni az erőnlétemet. Még vegyes érzelmek kavarognak bennem a taktikát illetően. Minden esetre szép lenne, ha ismét két órán belül tudnám magam mögé utasítani a távot. Tatai minimaratonon úgy érzem megvillantottam oroszlán körmeimet, kérdés, hogy ezek mikor villannak meg legközelebb.
[álmodozás be]
Igazán jó lenne, ha sikerülne a két órán belüli félmarcsi, mert az erőt adna. De még jobb lenne, az álom időn belül (4:40) sikerülne a maratoni távot minden baj nélkül teljesíteni.
[álmodozás ki]
Én biztosan azon vagyok, hogy álmaim valóra váljanak.
Egy ki plusz érdekesség lehet az is, hogy a Futanettől kaptam egy ingyen nevezési lehetőséget a Spar Futónap 3,5 vagy 7 km-es számára. Kicsiny párocskámban elültettem a lehetőséget, mint jó kertész tavasszal a palántát, hogy Ő is részese lehetne az örömömnek azzal, hogy él a lehetőséggel s nevez a 3,5-es futásra. Meglátjuk mi lesz.
Azt tudom, hogy nagyon nehéz lesz a teljes táv teljesítése. Jól jönne, ha az útvonalon lennének hozzám közel álló segítők, akik a pálya széléről közvetítenék felém az energiáikat.
De sok sajnos a feltételes mód. Majd 26-án mindennek pont kerül a végére. Ami biztos a táv nem adja ingyen a sikert, de én is mindent megteszek ami tőlem telik, még akkor is, ha a felkészülésem jobb és eseménytelenebb is lehetett volna. De hátrább az agarakkal, nagy pofával könnyen nagyot lehet esni. S bármennyire is rutin lehet a félmaraton, most arra koncentrálok, majd csak utána emelem izzadt orcámat a magasabb célok felé.

Mottó:
Hit nélkül nem lehet komoly célokat elérni, s bennem dobogó szív mellet hittel teli lélek búvik meg, mely új utakra hív.

1 megjegyzés: