2010. augusztus 2., hétfő

28 kilométer

(órám szerint 28130m) újra letudva! Persze ez megint csak apró lépés a cél irányába, de most legalább nem jött közbe égi háború ami az előző alkalommal tette lehetlenné azt, hogy egy iramban tegyem a polcra ezt a távot is. De most sikerült, egy technikai megállással (nyamvadt kavicsot kellett kiszednem a cipőmből). A teljesített idő gykorlatilag megegyezett a korábbival 2:55:08 amiben volt egy extra pihenő (villámtól kergetve), így szép eredménynek mondhatom.
Taktika megint az volt, hogy az egész távot egyenletes tempóban és pulzussal kell teljesíteni. Ez sikerült. A kezdetektől fogva az igen visszafogott 6:15-6:25 perc/km tempóval 150-es pulzussal futottam. Igazából két dologhoz tartottam magam, tartani a pulzust és nem esni 6:30-as kiliátlag fölé. A félmaratoni távig nem volt semmi probléma (a már említett kavicskát kivéve) simán tartható volt a tempó. Az energiaszeletem 1/2-ét ekkora már megettem, és a futóvizemmel is jól álltam. Nem volt oldal szúrás, hátfájás, izmok derekasan végezték dolgukat és készen álltak arra a távra amit elterveztem. A holtpont megint a 24-es kilométerkőnél jött, de 6:30-at így tartani tudtam, csak keményen mint a vidia.... A táv végeére azért jól kifárdtam, főleg, hogy az utsó rész kiscsit rosszul sikerült. Elfogyott minden amit vittem magammal, folyadék, energiaszelet. Az biztos nem sok maradt bennem, de ebben fázisban ez érthető is, vagy nem? Amit viszont érzek, hogy fejben dől el, 28 km-re készültem és az ment is, legközelebb többre megyek ;)
A végén Nike futóklubos történethez is csatlakoztam, próbáltam tanácsot kérni, mit futó stílus, levegővétel stb. Amit ismét megerősítettek, hogy az az edzés mennyiség amit én végzek a maratoni távhoz kevés lehet. Bár ezt mondták a 1/2 maratonra is, majd meglátjuk. Ami biztos keményebbre kell venni a figurát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése