2010. július 26., hétfő

visz a lában

én pedig megyek a szívem után. Igen így is jellemezhetném a mai futásomat, ami kicsiny regeneráló futás volt. És nem utolsó sorban rávezetés a még nagyobb távolságokhoz. Hogy pontosan mennyi és mikor lesz az még a jövő zenéje, csak 1 biztos 2010.09.26 42195m!
Nem nem emfaktoriális az em azaz m az métert jelent. Ennyi ugyanis a maratoni táv. Hú basszus leírva sem semmi! Na a lényeg, hogy a 28 kilim utáni napon egy fergetegesen nagy kosárlabda "edzésen" 3+3 vettem részt és a kis izom merevségemen kívül semmi nem hátráltatott. Irtózatosan kihajtottam magam, de nagyon nagyon jól esett. Miként a másnapi úszás is. Remélem ez is állandósulni fog, már mint az úszás. 1000 méter azaz 30 hossz a 33 1/3-os medencében. Utána szauna és lazítás az élmény fürdőben. Meg tudnám szokni; és meg is fogom, vagy nem akarom megszokni, jelentsen csak élményt, mint annyi minden más az életben. Mai futás ismét zene mentes volt, pedig időnként jól jött volna az energia. Persze nem csak reggelivel kellett volna kimennem délután 4 kor, mert az energia szelet amit próbaként hozattam nem pótolja a nem étkezést. Viszont próba kép rehabilitáltam a Triax 11-es 1000km feletti csukámat, hogy érezze a törődést. Persze kíváncsi voltam miként működik. És működik, bár az újabb jobb. De jó érzés volt a régi társammal futni a mai tízest, amit 56 perc alatt toltam le. Puhasága, párnázottsága, tompítása már nem a régi, pontosabban a kilométerek feledésébe vész, de még ilyen rövidebb távok simán vállalhatóak benne, így nem kell száműznöm a "munkás cipők" közé. Még rangjában van és ez így van jól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése