2010. július 16., péntek

Zene nélkül mit érek én

kezdhetném a fújni a sláger dallamát, mert voltam olyan "ügyes" és nem vittem magammal a sport fülesemet. Így hosszú idő után zene nélkül zenei támogatás nélkül futottam a szigeten. Eleinte inspriráló volt a régi újdonság, de 7 km után éreztem hiányát. Előny volt, hogy tudtam olyan dolgokra is figyelni amit a zene gyakran elnyom. Megfigyelhettem, az Orosz csapat érkezését. Valhonna ide kerülő !Brazil! szürkolók rögtönzött zenés felvonulását. De hogy ők milyen UFÓ-val tévedtek erre azt nem tudom. Nem éreztem - mint zenés futásaim során sokszor - a disszharmóniát a futás és a zene között, így szabadon tudtam a ritmusommal játszani. Viszont a 8. kilométertől mégis hiányt éreztem. Ennek ellenére - bár ezen magam is meglepődtem - nagyon jó 10-est futottam, noha az első 1,5 km-es szakasz nem volt ideális lámák, és a a szigeti bevezető miatt. Utána jött egy sima levezető kilcsi a döglesztő melegben ;). Hát konkrétan xarrá izzadtam magam, még az alsómból is csöpögött a víz. Kis séta és a OCS melletti ivókút megcsapolását követő 1 km kocogás vissza a Hivatalba beiktatva egy kis emelkedő futást. Nagyjából ennyi volt. Persze kevesebb mint a terv volt, mert szerettem volna futni egy laza húszast de időzavarba kerültem, hiszen mikor rohadjon le a rendszer, ha nem akkor, amikor
1.) lejárt a munkaidőm 1 órával,
2.) futni kívánok (na jó nem kívánok de kellik) /itt jegyzem meg hogy az angol have és must milyen szépen lenne használható/

Csattanóként otthon a kipakoláskor azért kiderült, mégis csak magammal vittem a sport fülest.
Éljenek a bénák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése