2010. augusztus 16., hétfő

Ez így nem lesz jó

, mármint a felkészülés... megint hullámvölgyben vagyok. Nem hittem volna, hogy ilyen tetők és völgyek lehetnek. 5:13-as átlag a Tatai Minimaratonon 14 kilométeren az tető, de amit most nyomok az a mély. Itt nem az iramjátékos futásról van szó mert az olyan amilyen. Bár ebben nincs túl sok viszonyításom, mert mindig másként csinálom ;^), ellenben a péntekin (mármint szigeti futáson) igazán enervált voltam, nem kicsit nagyon :( .
[dohogás be]
Arról nem beszélve, hogy a szigetre való bejutás az horror, és a sok &#@¤ß$Łł bringás akik nem veszik észre magukat cikáznak ott, ahol nem lehet. Mondjuk 1-1 mert én meg itt Budatétényben futásra használom a bringasávot eléggé el nem ítélhető módon. Bár én vagyok annyira kulturált (na erre többen hevesen tiltakoznának), ha látom a kerékpáron nyargalót, akkor szépen félre állok. husssss. De az, hogy a szigeten harcolnom kell a futópályán azért, hogy hol egy elszabadult kutyát, cammogó nyuggert /bocsi;)/, andalgó, egymás manduláját nyelvel vizsgáló (pfuuujjjjj de undorító vagyok) szerelmes párokat, tarangáló gyerkőcöket kerülgetve futhassak az már több a soknál. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ez katasztrófa. Persze vannak jó fejek, akik hallják hogy egy őrült (mondjuk én) nyargalna a rekortán pályán, simán félre állnak, sőt még elnézést is kérnek. Sajna belőlük van kevesebb. Ahogy nő a látogatók száma úgy csökken az IQ. Bár mostanában viccesre veszem az "Úgy repülnék de szárnyam az nincs!" felkiáltással rebbentem szét a tilosban járókat.
[dohogás ki]
Szóval gyenge vagyok...
Ma pedig azidőjáráshogyrohadnameg. Na az volt ami megakadályozta a hosszú futásomat. Pedig ma délutánra megint egy 28-as csörtét terveztem. De a durva vihar lefújta ezt az edzést.
Sebaj, holnap reggel újra nekifutok....

Mottó:
"...Nem adom fel, míg nem robbanok szét,
Míg akad 1 kerék...."
/LGT: Nem adom fel/

1 megjegyzés: