2010. október 18., hétfő

Pihenés és készülődés

ami az utóbbi időben osztályrészemül jutott. Mivel úgy éreztem, hogy nem tenne rosszat egy kis lazítás és sajnálatosan az allergiám is kiújult, így egy kicsit lazítottam a nagy hajtás után. Hiszen mint írtam, a készültségem kicsit alacsony volt a nagy megmérettetéshez, de ennek ellenére jól teljesítettem. Hiába regenerálódtam gyorsan, még is nagyon jól esett az egy hét pihenő. Igaz a hét vége felé már lelkiismeret furdalás félé támadt, hogy lazulok. Természetesen nem szeretnék túlságosan leereszteni, mert folytatnám a megkezdett futó életemet. Lassan készülgetek már a novemberi Balaton félmaratonra. Időt még nem tűztem ki, de természetesen jó lenne személyes csúcsot javítani.
Idő közben rá kellett döbbennem, hogy az időről időre felvetődő gondolat, mely szerint saját futócsippem (ChampionChip) legyen nem elvetélt gondolat. Eddig az tartott vissza, hogy az alkalmankénti 500Ft spórolás bagatel, hisz' a személyi eszköz ára 7500Ft. Viszont most a maraton után elfelejtettem visszavinni ami egy ezres deficitet hozott. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy nem kell a verseny végén "vergődni" a cipőfűzéssel, sorban állással majd a visszakapott pénz "hovahelyezésével" sem. Így most már a saját chip mér majd ;^).
Persze ha már benn jártam a FutaNetben, begyűjtöttem a futás jubileumi évének alkalmából meghirdetett játékok emlékérmeit.
Bibibíííí nekem már van 100év és 100km érmem!
Most az összes futós emlékérmem itt figyel az asztalukon és gyönyörködöm bennük! YEEEE!
Csak úgy megjegyzem, hogy a maratoni emlékek meg-meg rohannak amikor a futás útvonalára tévedek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése