2010. október 6., szerda

Nincs megállás

még a maratoni táv lefutása után sem. Bár mostanság nem a futás körül jár minden gondolatom, bár ez így természetes! De nem, nem hagyom abba, mert -remélem- az életem részévé vált a futás. Igen bár ezt beismerni nem könnyű, de most már ez van. Persze ez nem olyan "kamingót" s nem is szörnyű teher, de végre beismertem. Oszt költök is rendesen erre a hobbira majd lehet, hogy év végén csinálok egy összesítést, vagy nem.
Szóval nem maradtak abba a terveim, mert még idén hátra van az Intersport Balaton Félmarcsi. Kérdezhetnétek, hogy mi ez a visszalépés, hiszen lehetne Maratont is futni, Igen ám, de csak 3 darabban, 1/3 + 1/6 + 1/2 maraton konstellációban. Mivel tavaly is a felet futottam, így idén is erre vállalkozom, mert "jó" az nekem. Reméljük az idővel -itt ki ki gondoljon amit akar- kapcsolatban a legjobbakat. Szóval most lassan kezdhetek készülni erre a rendezvényre. Igen! készülni kell rá, mert minden verseny, rendezvény megérdemli azt, hogy komolyan vegyük. Hogy is mondják? alázattal kell tekinteni minden távra. Bár ez banálisan hangzik, mert nekem tényleg 10 kilométernél kezdődnek a távok.... most már. De egyenlőre nem akarok maratoni távnál nagyobbat futni. Aztán ahogy örexem meglátjuk mennyire hülyülök meg.
De azt tudom, érzem, hogy a futás megváltoztatta az életem... nem is kicsit. De élvezem! Főleg a futó rendezvényeket!
Csak megjegyzem, hogy Gabi kollegina a Spar futónap alkalmával sikeresen lefutott a maratonkát (3.5km)! Gratula neki! Ha már itt tartok, lassan tervezem a jövő évi "feladatokat", mert az idei szépen alakul(t).
Ja majd' el felejtettem megemlíteni a szombati futást, ami igaz csak egy mezei tízes volt, de nagyon jól esett -szerencsére nem az eső-. Simán lazán, ment volna több is, de éhes lettem!

Fussatok ti is, hátha rákaptok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése