2012. április 15., vasárnap

Lassú, gyors, gyors

na nem lassú, hanem további gyors, azaz sprint kinn a szigeten.
Úgy esett, hogy a péntek 13-i 13-as elmaradt, mert akivel futottam volna passzolt. No meg Ildit sem akartam magára hagyni, s ha már így esett, akkor ideje volt beváltani az ígértemet. Bár Ő két kört kívánt futni, de ebben most nem lettem partnere mert egy önző állat vagyok. Ezen kívül pedig ígértem neki gyorsító edzéseket, mert ezzel a tempóval az álma a félmaraton nem fog megvalósulni rendezvényen a szintidő miatt.
Így szépen kisétáltunk a szigetre és toltunk egy ultra lassú 42 perces kört. Ami arra jó volt, hogy kicsit átmozgassuk magunkat és Ildi pulzusa se szálljon el. Nyújtottunk egy kicsit.
Ezek után jött a fekete leves a 10x100 (mint utóbb kiderült 75) méteres sprint. Úgy ám, ami a csövön kifért. Mondtam hogy ha nem bírja hagyjon ki egy ciklust. De ő kemény volt és becsülettel végig tolta. Hát ért annyit mint egy plusz laza kör ... és rám is rám fért mert ezeket az edzéseket nem szeressem.

Megjegyzem semmit ciki nincs a lassú futásban, nem is degradáló módban írtam.

Utólag kiderült hogy Fleki kolléga is kint járt a szigeten ... ha tudtam volna, őt is meghajtom....

Éljen a futás! No meg Samu!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése