2010. június 19., szombat

Nem adták ingyen

a K&H maraton váltót és nekem a félmaraton távját. YSKYRY-Futkovác csapat a rekkenő hőség ellenére is sikeresen 3:55-ös idővel utasította maga mögé a távot! Gratula mindenkinek! Nem volt egyszerű feladat a folyamatosan melegedő, párás időben futni, ezt a csapattársak is megerősítik. Ha nem lett volna ott Gábor és Kriszti, minden bizonnyal kifutunk a 4 órás lélektani időből. Nálunk edzettebb és régebbi csapatokat is megkínzott a táv és a körülmények. Jó barátom Laciék csapata bőven mögöttünk értek célba, ami számomra nagy fegyvertény!

Viszont a félmaratoni 21 kilométer nekem megint nehézséget jelentett, talán nagyobbat is mint eddig bármikor! A második körben, pontosan a végén már majdnem feladtam, hisz' a csapatért megtettem amit kellett, becsülettel lefutottam a 7 km-t igaz lassabban mint tavaly, de azért még elfogadható idővel. A második "hetes" viszont igen megviselt. Elfogyasztottam a teljes távra szánt kulacsban magammal cipelt folyadékot és nagyon lelassultam. Nyilván nem megfelelő alázattal álltam a távval szemben, vagy csak taktikailag és szellemileg nem voltam megfelelő állapotban. Nem tudom ezt még egy kicsit elemezni kell magamban, levonni a tanulságokat és ami a legfontosabb tanulni belőle! De amit mondtam, a második kör végén valóban azt fontolgattam, hogy feladom. Ám ekkor olyan dolog történt ami igen csak átlendített a holtponton. Mégpedig a szurkolók biztatása. Igen olyan erőt adott, hogy ha nem is teljes tempóval, de azért tovább vitte a szívem. És a szívet követi a láb, a kéz, a tüdő és az agy is. Ilyen módon, 2:14-es idővel sok sok frissítéssel és a folyadék bevitel közbeni lassú sétával sikerült célba érnem.
Köszönet azoknak akik kinn voltak és buzdítottak! Én is azt tettem a verseny második felében! Mi több a befutó emberünkkel Péterrel futva tettem meg az utolsó kilométert segítve Őt a harcban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése