2010. május 20., csütörtök

K&H Olimpiai maraton váltó

a szélsőséges időjárás miatt elhalasztásra került. Noha még pár nappal korábban megjelent a hír, hogy a rossz idő nem akadály. A szervezők az utolsó pillanatban mégis lemondták a rendezvényt. A mi kis YSKYRY csapatunk pedig bár csak négy fővel, de mégis készen állt arra, hogy megmérettesse magát. Amikor SMS-ben értesültem a tényről, persze rögvest telefonálásba kezdtem, hogy a csapattagokat értesítsem a fejleményekről. Peti éppen a cipőjét kezdte vízhatlanítani valamilyen impregnáló (vízlepergető) anyaggal, ezzel rámutatott, Ő bizony készen áll a bevetésre. Gábor, aki Miskolcról jött fel beugróként a csapatba, értetlenül állt a tény előtt, "hiszen nincs is olyan rossz idő" mondta. Lóri is készen állt a bevetésre, bár talán ő az egyetlen, aki nem futott még ennyire durva időjárásban. Respekt a tímnek! Persze én is futottam már mostohább körülmények között, de az az én döntésem volt, itt pedig a szervezőknek kell a felelősséget vállalniuk. Természetesen (?) én is készültem, időben keltem, elterveztem, milyen szerelésben tolom le a 21 kilométert és persze leszek a váltó első tagja. De a sors közbeszólt. Most várunk az új időpont kijelölésére és az idő enyhülésére. Én szégyen szemre a téli futómban nyomom jelenleg, de ez van, jövő héten új kihívás áll előttem a Generali futógálán az 5+10-es kombót futom majd az újpesti rakparton. Azt hiszem, most sem kell napszúrástól tartanunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése