2010. január 13., szerda

Buli után,

kora reggeli hazaérkezést követő, pár órás alvással még nem is futottam. Mostanra kipróbáltam ezt a magasságot is. Pénteki hosszúzást követően szombat késő hajnalban értem haza. Lemosva magamról a füstöt, és a bulizás porát tértem nyugovóra. Bár kifejezetten rosszul aludtam, négy órányi hánykolódás után szikrázó napsütésre ébredtem. Igaz, hogy a tervezett futásom vasárnapra volt esedékes, de ilyen időjárást még párom rosszallása ellenére sem hagyhattam ki. A szokásos rituálék után, melyet most nem részleteznék vágtam neki a szokásos hétvégi 10-esnek Budatétény-Budafok-Budatétény útvonalon.
Alkalmam adódott végre , hogy kipróbáljam milyen is zenére/zenével futni. A karácsonyi ajándékom többek között a telefonomhoz való headset melyhez ravasz módon bármilyen 3.6-os jackkel tetszőleges fülhallgató csatlakoztatható. Mivel korábbi próbálkozásaim során egy tempósabb gyalogláskor is kihullottak a fülesek, így most Panasonic sportfülest csatoltam, ami az egész futás stabilan ott maradt ahol kellett. Igaz az illeszkedése nem tökéletes, de még megfelelő volt és a hangzás is jó. A hangerőt is sikerült úgy beállítanom, hogy az élvezhető zene mellett a környezeti zajokat is jól érzékelhettem. Ez egyfelöl a balesetveszély miatt, másrészt a futó óra kilométer jelzései miatt fontos. Mit mondjak, nekem jól esett a Nightwish Dark Passion zenéjére futni, bár nem éreztem semmi eget rengető plusz energiát.
De ha már az energiáknál tartunk nem volt ez a korábbi trappokhoz hasonlítható, mert eleve jóval kimerültebb voltam vont eddig bármikor. Nem azért, nem okozott nehézséget a táv megtétele, sőt az utóbbi idők legjobbját tudhatom magaménak. A bulizás talán az emelkedettebb pulzuson volt érzékelhető, ami az ötödik kilcsi után kb. 7%-kal volt magasabb, mint az előző alkalmakkor. Szinte bizonyos, hogy nem a tempó miatt, mert ezen a távon 1 perc javulás nem tétel. De természetesen örülök minden eredménynek amit elérek, hiszen nem az olimpiai győzelem vagy kvalifikáció a tét, hanem az egészség és a szeptemberi Spar Maraton sikeres teljesítése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése