s a náthát hozta énnekem,
és jó lenne hogyha végre,
Nem recsegne énekem!
Vagyis újra térdre kényszerítette testemet a kórság, így megint értékes alkalmakat szalajtottam el héten. Mit lehet tenni mást mint némi anitibájolitikummal megtámogatva immunrendszerem, kihagyok néhány futó és úszó edzést. Persze van itt még más is. Többek között az, hogy az idei Prága félmaraton is kimarad a futó turnéból. Mindez hogy az ördögben jött össze (mármint hogy nem jött össze) lássuk csak. Először is nem akart összejönni a társaság az utazáshoz, egyedül meg nem volt sok hangulatom nekiindulni Prágának. Másodszor itt van ez a nyamvadtság ami rövid időn belül (3hónap) második alkalommal kényszerít pihenőre. Nyilván van még más is, de arra most nem emlékszem. De nem maradok futás nélkül. mert ily módon az áprilisi Vivicittá ami éppen a 25. évfordulóját ünnepli, így mind három meghirdetett távon indulok. Nevezés ugyan még nem volt, de 3,5+6,4+12 futkovác azé' összejön. Ugyan terveztem a "félmaraton mániát" a futanet-tel, de most nem látom a hirdetésüket erre vonatkozóan. Mind1! Az viszont biztos, ha már Prága kimaradt a szórásból akkor helyette lett más és ráadásul itthoni dzsembori az első Borvidék Félmaraton Szekszárdon. Ide már neveztem is. Aranyos dolog az, hogy mindenki maga választhatja meg a rajtszámát ami max 6 számjegyből állhat. Na ezen is sokat agyaltam mi is legyen az én számom. Nyilván az 1-es tool nagyképű lenne, meg persze már foglalt is volt. A születési dátumom meg 0 azaz nulla kreativitásról árulkodna. Így esett a választásom a 6635o7 számra. Ennek megértésre íme egy szőkenős vitz:
Bemegy a szőke nő az autós boltba, hogy 710-es folyadékra van szüksége a motorhoz. Persze senki nem tudja mi is lehet az a 710-es folyadék, íg y végső kétségbe esésükben az öreg motorost Joe bácsit kérik meg hogy segítsen. Ő megkéri a hölgyet hogy írja má' le mit is akar me' nem é'ti. Persze a hölgyemény tép egy cetlit és ráfirkantja hogy " 7 1 0". A ravaszdi róka csak megtekeri a bajszát és elviharzik a raktárba majd egy doboz OIL-al tér vissza.
Rajtszámom értelmezéset ezek után a tisztelt olvasóra bízom!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése